ErpBox – platforma e – commerce wspierająca sprzedaż

Czym jest ErpBox?

ErpBox to platforma e – commerce zapewniająca integrację sklepów internetowych z różnorodnymi serwisami. Jej zadaniem jest między innymi wspieranie sprzedawców w pracy z klientem oraz we współpracy z firmami kurierskimi. Pozwala na zwiększenie wydajności pracy oraz lepsze zarządzanie.

ErpBox – platforma e – commerce wspierająca sprzedaż

Program pozwala między innymi na różnego rodzaju kontrolę związaną z księgowością oraz z dbaniem, by do klienta trafiały produkty przez niego zamówione. Dzięki automatyzacji wielu procesów obsługa staje się szybsza, prostsza i bardziej intuicyjna. Następuje również minimalizacja błędów związanych z pomyłkami ludzkimi. Przestają się pojawiać także te dotyczące zbyt wolnej aktualizacji stanów magazynowych – nie będzie więc sytuacji, że nastąpi zakup, a istnieją braki produktowe. Można także zaobserwować dużą oszczędność czasu związaną z automatyzacją pracy. Powstałą nadwyżkę można przeznaczyć na podwyższanie kwalifikacji oraz podnoszenie standardów obsługi.

Wielkie możliwości ErpBox: z jakimi serwisami można przeprowadzić integrację?

  • z platformami: Allegro, eBay, Amazon, Empik, Morele, Ceneo, Kaufland.de, Etsy,

  • ze sklepami internetowymi: Shoper, PrestaShop, Magento, Redcart, WooCommerce, Web B2B,

  • z firmami zapewniającymi obsługę w zakresie dostarczania przesyłek (kurierskimi, pocztowymi): InPost, Poczta Polska, Paczka w Ruchu, DHL, DPD, apaczka, Raben oraz wiele innych,

  • z programami księgowymi: Subiekt GT, Enova 365, Ifirma, Fakturowania i inne,

  • z hurtowniami: Molos, Satya, BioPlanet,Tayma Hurtownia, EuroToys.pl Hurtownia Zabawek, B2Btrade.eu, NTT System, eCarla Hurtownia Biżuterii i Zegarków i inne.

ErpBox – gwarancja korzyści w dziedzinie sprzedaży

Oferta ErpBox jest niezwykle bogata. Decyzja dotycząca integracji sklepu z pewnością okaże się opłacalna, co przejawiać się będzie w wielu wymiarach. Przede wszystkim – połączenie ma znaczący wpływ na zwiększenie popularności sprzedawanych produktów, wzrost przychodów firmy (a także zarobków).

Wysoki standard obsługi pozwala na uzyskanie satysfakcji klienta. Pojawić mogą się także pozytywne skojarzenia związane z zakupem, zadowolenie, a co za tym idzie – zakupiony produkt / usługa będzie chwalony, polecany.