Remarketing jako budowanie relacji z klientem

Biznes jest zbudowany na relacjach, a przedsiębiorcy wiedzą o tym lepiej niż ktokolwiek inny. Kiedy firma dopiero zaczyna swoją działalność, przemyślane, osobiste relacje mogą prowadzić do pozyskania pierwszych klientów, partnerów i pracowników. W miarę tego, jak szybko firmy rosną, kładzie się nacisk na głębsze, trwałe relacje.

To skupienie się na relacjach dotyczy również marketingu cyfrowego. Marketing cyfrowy może onieśmielać właścicieli małych firm, ale pomyśl o swoim budżecie marketingowym jako o sposobie na budowanie relacji z ludźmi, którzy, masz nadzieję, w przyszłości zostaną Twoimi klientami. Przemyślane podejście do tej kwestii stanowi różnicę pomiędzy krótkoterminową sprzedażą a lojalnymi klientami, którzy będą powtarzać transakcje i polecą Twoją firmę swoim znajomym.

Ponieważ około 96% odwiedzających Twoją stronę internetową nie kupi czegoś przy pierwszej wizycie, skuteczny, efektywny plan marketingu cyfrowego zawiera sposoby na nawiązanie z nimi ponownego kontaktu. Jednym z najlepszych sposobów jest remarketing.

Czym jest remarketing i jak możesz go wykorzystać w swoim biznesie?

Wspólne błędne przekonanie wśród wielu specjalistów od marketingu jest to, że konsumenci, w tym Twoja grupa docelowa, nienawidzą reklam na swoich stronach internetowych. Według ostatniego raportu, 25,8% użytkowników używa teraz adblocka. I ta liczba ma wzrosnąć w ciągu roku.

Ten wysoki wskaźnik wykorzystania wydaje się wspierać przekonanie, że ludzie nie lubią reklam. Ostatni raport przeprowadzony przez Hubspot, jednak pokazuje zupełnie co innego. Według tego raportu klientom nie przeszkadzają same reklamy. Po prostu nie chcą oni widzieć dużo nieistotnych reklam.

Remarketing służy personalizacji treści

77% ankietowanych osób stwierdziło, że wolą używać programu filtrującego reklamy niż całkowitego adblocka. Marki, które mogą znaleźć sposoby, aby zwiększyć trafność reklam, które prezentują dla klientów, mogą stworzyć lepsze doświadczenie użytkownika i zaangażować więcej osób.

Strategie remarketingowe mogą być doskonałym sposobem na zwiększenie trafności i personalizacji wyświetlanych reklam. Wiedza na temat tego, czym jest i jak działa remarketing, może pomóc w tworzeniu lepszego zaangażowania klientów.